2010. március 4., csütörtök

Reggeli

Ma kivételesen nagy reggeliznivalót halmoztam egybe a dolgozóba készülő családfőnek: a zsemlébe felvágott helyett házi sütésű csirkemell, egérrágta sajt és savanyú uborka rétegek gyömöszölődtek. Pancimanci eddig bevált reggeli étkezési szokásait felrúgva az utóbbi időben hajlandó  a kakaója mellé egy kis kiflicsücsköt elmajszolni. Esetleg egy harmad paprikát. Vagy két szelet sajtot. Bűvészkedésemet a paprika-csíkokkal tarkított tányérjából felkukkantva figyelte. A hatalmas tornyot meglátva rögtön érzékelte, hogy valami újdonságnak a szemtanúja.
- Anyjuu?! Az a naagy szendvics Bóhkáé?
- Nem, az az apué. Neked is csinálok mindjárt egy kicsit.
- Nem!!!! Én nagy szenvicset kérek! Nekem nagy a szám!
- Ami azt illeti, ez igaz. : )))


Ennek a notesznek pedig semmi köze a mai reggelihez. Nem olyan rég készült Anzsinak, remélem nem bánja, hogy másnak is megmutatom. Kráteres sorozat, aranyszínben, bordóval kombinálva, sötétben fényképezve.

8 megjegyzés:

  1. Nekem azért (is) jó, mert már nem kell irigykednem. :)) (Beleírni még nem mertem az enyémbe. :) )

    Szeretném egyszer hallani a kisasszony nagy száját. :))))

    VálaszTörlés
  2. Nem bánom! Sőt!!!
    Na eddig én sem mertem beleírni, minden nap megsimogatom és kitalálom, hogy mit írjak bele, azaz lenne mit, csak még nem történt meg :) de majd most!!!!!!
    Még egyszer köszönöm!!!! :))

    VálaszTörlés
  3. Kinga, köszönöm!

    Judit, Anzsi, ne vicceljetek! Tessék bele írni!!

    Judit! A kisasszony nagy szája legalább 15 perc warm-up után nyílik ki, különben csak az orra és a cipőorra kommunikál egymással - ezt már láttad : )) Na de utána...
    Egyébként nem olyan nagy a szája, csak a szája nagy! : )))

    VálaszTörlés
  4. Puszedli, a tiéd másfajta lesz és már készül : ))

    VálaszTörlés
  5. Azt is látni fogjuk?
    (jaj de kíváncsi vagyok) :)

    VálaszTörlés