2010. április 1., csütörtök

A kellemes meglepetéseknek se vége se hossza - a minap Mici  gondolt rám, amit itt is nagyon köszönök. Kissé szerénytelenségnek érzem ugyan ezen titulus felvállalását, de nincs apelláta - a szabály az szabály (ld. lentebb). S mivel sajnos hiúság is van a világon a tehetségen kívül, jólesően fürdőzöm ebben a dicséretben, miközben - valljuk be - nem az én érdemem, hogy így adódott. Persze örülök neki, nagyon is : ) Köszönöm Mici, hogy ilyen kiváló társaságba csöppentettél!
.

A szabályok:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül
2) a logót kirakom a blogomba
3) a szabályzatot kirakom a blogomba
4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet
5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7) betartom a szabályokat

Becenév:
kinőttem belőle : ) A régiek: Csutka, Kisborsó, Borsi
Lakhely:
egy lány vagyok csupán a sok közül, ki vidékről a (fő)városba került... de a szívem visszahúz az én hegyekkel ölelt szülővárosomba : )
Magasság Mélység:
160 cm
Névnap:
június vagy július 30. - sosem tudom megjegyezni
Foglalkozása:
eleddig építészmérnök-látványtervező-GDL programozó, jelenleg éppen valami mást kereső. ajánlatokat a megjegyzés rovatba várok : )
Testvérek:
van egy bátyám
Anyanyelv:
magyar
Beszélt nyelvek:
magyar, angolul valaha beszéltem, most már inkább csak hallgatok : ), tudok kicsit hallgatni szlovákul és németül, de tényleg csak kicsit (mert ez úgy a véremben van)
Gyűjtemény:
tudatosan most már semmit nem gyűjtök, anélkül is van elég kacat : ), de még megvan a gyerekkori bélyeg- és képeslapgyűjteményem valahol...
Cipőméret:
sajnos beléptem a 37-38 közötti határterületbe. ez kicsi, az nagy.
Iskola:
gimi, Műegyetem, semmi extra. a zeneiskolát nagyon sajnálom, hogy kimaradt - felvettek ugyan, aztán mégsem jártam : (
Kedvenc tantárgyak:
matek, rajz, nyelvek (magyar, angol), tervezés
Hobbi:
fotó, kirándulás, világjárás, kétkezi alkotás
Zsebpénz:
ha nem is sok, de volt és legszívesebben elfagyiztam : ) 
Kívánság:
hol az a jótündér? hadd sugdossak a fülébe!
Álom:
szeretek álmodozni, de nem tesz nekem jót: az élet megrontója : ) ezt úgy értem, mindig rosszul esik, amikor a valóság a fülembe ordítja, hogy ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!
Szerencseszám:
olyan nincs
Szeretne találkozni:
élőben felettébb visszafogott tudok lenni, úgyhogy jobb ezt levélben elintézni...
Háziállatok: 
porcicák, pókok. már botsáskáim sincsenek... de ha a lányom az eddig megkezdett úton halad, nemsokára Mrs. Durrelsz leszek és komplett állatkertet üzemeltetünk...


És akiket én született tehetségnek tartok:
Anyahajó
Fércművek
Hendimédi
Helen
Pankimanki
Vacskamati

7 megjegyzés:

  1. Hehe, Fércművekkel jól megjelöltétek egymást!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjhoz! Köszönöm, hogy gondoltál rám is, az én listámon azért nem vagy rajta, merthogy Micitől egyszerre kaptuk. No, de tudd: nem szerénytelenség, tényleg született tehetség vagy! Amúgy van egy pár közös vonásunk, hallod!

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jól megjelöltük egymást - nem baj, megérdemli : ))

    Móni, lehet, hogy láttam is, csak nem voltam beszámítható a mámortól ; ) Nem baj, te is megérdemled! Ez kezd félelmetesen hangzani... : )) Megyek, utánanézek : ))

    VálaszTörlés
  4. Ó, nem azért mondtam, végülis nagyon helyesen értelmezted, és felsoroltad, akikre gondoltál. Én meg úgy gondoltam, annak adhatom, aki még nem kapott :D.

    VálaszTörlés
  5. Igazából azt köszönöm leginkább, hogy ilyen illusztris társaságba belevettél engem is. Amúgy korábban egyszer már írtam egy blogbejegyzést arról, hogy magamat kézműves dolgokban nem annyira tehetségesnek tartom, mint inkább kitartónak. Ami másnak azonnal megy, ahogy más azonnal eltalálja az arányokat, színeket, azon én évekig szenvedek, lebontok, újracsinálok, rondákat termelek. De azért a kitartás se rossz, ugye? :)

    VálaszTörlés
  6. uff, utálni fogsz, de már most érzem, hogy át fogom hágni a szabályokat. én ilyen vagyok. panaszt anyukámnál lehet tenni :)

    VálaszTörlés
  7. Három könyvélményedre lennék kíváncsi. Leszel olyan kedves hozzám, és mesélsz róluk? :)

    http://xszem.blogspot.com/2010/04/jatszunk-jatszunk.html

    VálaszTörlés