2010. október 2., szombat

Gombás...

Bennfentes információ szerint bolondgombás. Szerintem nem bolond, csak bolondos.
Egy őszies, ragyogóan avarszínű leselejtezett blúzból készült  PanciManci oviszsákja (megjegyzem, Oui márkajelzésű volt - látható, hogy még egy efféle ruhadarab sorsa sem véletlenszerű). Mivel nem akartam, hogy magányosan árválkodjon rajta a JEL, ami a fent említett gomba, kapott egy tüskés hátú testőrt. Először is rajzon.


Aztán következett a kísérletezés, és látható, hogy életem első applikációja távol áll a tökéletességtől. Ez itt az első próbálkozás. Domborgomba lapos sünnel (hááát igen, a hasára sikerült rávasalni az illanófilcet, nehogy véletlenül eltűnjön).


Második generációs domborgomba rövid karú sünivel, kissé levitáló szállítmánnyal. Fenomenális. Úgy értem para-. Viszont nincs idő parázni, úgy debütált, ahogy van.


Nem egészen ilyennek képzeltem, de a végeredmény immáron ott csünghet a többi kis színes zsák mellett és ennek örülök.


Mostanában sokszor eszembe jut, hogy a majd' évszázados varrógép helyett mennyivel könnyebb volna dolgozni egy olyan masinával, ami nem csak egyféle öltést produkál - talán a végeredmény is szebb lenne. PanciManci mindenesetre elégedett, ezért én is kezdek megbékélni magammal és igyekszem, hogy hamarosan kész legyen a tornazsák is...

9 megjegyzés:

  1. Ahogy elnézem nem PanciManci lesz az első az öltözésben, ha használni fogja a gombokat. Viszont gombolásban ő lesz a legügyesebb. :) És hidd el, hogy amíg az öreg Lucnikom volt én is csak vágyakoztam egy jobbfajta masináért, és később, amikor már volt is, akkor jól rácsodálkoztam, hogy az öreg milyen szépen is varrt. Na persze kétségtelen, hogy a mai gépem okosabb, és kényelmesebb vele a munka, de nem biztos hogy könnyebb is. Azért kívánom neked álmaid gépét!
    A sünikéd meg aranyos. Eszembe nem jutott volna a halszálkákról, hogy süntüsinek tökéletes, de itt látva mi más is lehetett volna, ha nem az. Domborgomba... :D Igen, tényleg bolondos, de csak egy kicsit...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó lett! Mint a sünik barátjának, különösen tetszik. Mindkét generáció.

    VálaszTörlés
  3. Én kicsit sajnáltam, hogy nálunk az oviban gyári zsákok vannak. Mindenkinek ugyanolyan. Pedig maci a jelünk, Barnus imádja a mézet is, jó meló lett volna. A gombás verzió fenomenális. Éljen az újrahasznosítás. :)

    VálaszTörlés
  4. Kifejthetném bővebben is, de inkább összegzem a gondolataimat: jaj, de nagyon jó! :))

    VálaszTörlés
  5. Ó, de szép! Már nagyon vártam, mit varázsolsz az anyagokból.

    VálaszTörlés
  6. Milyen jól újrahasznositottál!Nekem eszembe nem jutott volna hogy egy leselejtezett ing ilyen csodákra is képes.
    A süni tüskéjétől én is odáig vagyok!Nagyon jó!Meg a gombád is.Igazán vállon veregetheted magad.Ügyes anyuka vagy!

    VálaszTörlés
  7. Nem szeretnél egy h a r m a d i k verziót is megpróbálni?
    Ezek közül nem nagyon tudnék választani...
    Több részleten el tudnék merengeni,
    hanem aki még lemezeket is hímez a gombának, annak
    megemelem mélyen piros pöttyös kalapom!
    Még, még... még!

    sorrubab

    VálaszTörlés
  8. Újra kész az elefántos, kukkintsd meg a blogomon. Hétvégén küldöm.

    VálaszTörlés
  9. Mici, a gombokat nem használjuk. Egyelőre : ) Ugyanis állandóan lapul valami abban a zsákban (neeem, nem ruha). Hol egy bagoly, hol egy malac, hol markoló kukucskál a résen - még megfulladnának, ha be lennének gombolva : ))

    Judit, Köszönöm : )

    másikJudit, most, hogy mondod, minden anyag amit használtam, újrahasznosított : )) Éljenek a kinőtt blúzok és hosszú nadrágszárak! De hogy ilyen is van, egyenzsák!?

    Lidércke, Móni, örülök, hogy tetszik : ) Majd a tornazsákot is megmutatom, ha végre kész lesz : )

    krisz! Köszönöm : )) Magamat azért nem veregetném vállon, de nagyon jól esik, hogy kiutaltad nekem : )

    Bábaaszony, szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál, mert majdnem komolyan vettem a reklamációt : )

    VálaszTörlés